Да ли кориситите исте коментаре у писању ђачких књижица? Овде има неких коментара које можете погледати. Најважније је увек бити искрен у вези са напредовањем ученика.
1. _____ тај и тај ученик показује ентузијазам у свом раду.
2. _____ користи своје време конструктивно.
3. _____ користи своје време паметно.
4. _____ је напредовао дивно.
5. _____ показује знаке лидерства у учионици.
6. _____ има одличан потенцијал за _____ .
7. _____ је добар друг.
8. _____ ради својим пуним капацитетом.
9. _____ треба да поправи вештине из _____ .
10. _____ треба да обрати већу пажњу на ...
11. _____ ради марљиво по питању _____.
12. _____ учи да буде бољи слушалац.
13. _____ веома је активан на часовима .....
14. _____ показује знаке самосталности.
15. _____ се још увек бори са _____.
16. _____ жели одговорности и испуњава их.
17. _____ има бољи став.
18. _____ је вредан ученик.
19. _____ има победничку личност.
20. _____ добро следи упуства.
21. _____ се састално поправља из _____.
22. _____ следи сугестије да се поправи у _____
23. _____ жели да се поправи у _____.
24. _____ је кооперативан у разреду.
25. _____ воли волонтерски рад у учионици.
26. _____ би требало да се поноси својом ђачком књижицом.
27. _____ је одличан у подстицању других ученика.
28. _____ ради добро са друговима у разреду.
29. _____ треба да побољша свој обим пажње.
30. _____ брзо учи писање нових речи
31. _____ је показао снагу у _____.
32. _____ је савестан ђак.
33. _____ даје допринос многим дискусијама у разреду.
34. _____ стало му је да испуни захтеве.
35. _____ омета часове у задње време.
36. _____ треба да се поправи у разумевању читања.
37. _____ примењује вештине у свом целокупном раду.
38. _____ се добро слаже са својим друговима у разреду
39. _____ је кооперативан
40. _____ ценим кооперативност овог ученика у разреду
41. _____ показује сталан напредак у целокупном учењу.
42. Квалитет рада овог ученика се поправља.
43. _____ показује жељу да буде бољи из _____.
44. Ниво достигнућа у разреду овог ученика се одржава.
45. _____ добро ради самостално.
46. _____ поступа одговорно у разреду.
47. Потребно је више сарадње са друговима
48. _____ је пун ентузијазма по _____.
49. смисао за хумор овог ученика је сјајан.
50. Има чудесан став.
51. _____ не ради добро у дискусијама у већим групама.
52. _____ не узима учешћа онолико колико би требало
53. _____ је способан да схвати нове појмове.
54. _____ може да превазиђе очекивања за његов узраст.
55. _____ треба да развије већи осећај одговорности.
56. _____ је веома одговоран и зрео.
57. _____ покушава ради веома напорно.
58. _____ има јаке радне навике у свим областима.
59. _____ преноси идеје из своје главе на папир веома добро.
60. _____ се истиче у _____.
61. _____ показује добре навике читања.
62. _____ је добро организован у разреду.
63. Ова ученица је у стању да организује своје мисли веома добро.
64. _____ изгледа да има широко знање из _____.
65. _____ се бори да иде у корак са домаћим задацима.
66. _____ треба да поправи своје радне навике.
67. _____ се добро понаша и показује поштовање према мени и другим ученицима.
68. _____ се добро прилагодио _____.
69. _____ може да постигне више од просека у _____ .
70. Став ове ученице отежава јој да се слаже са другим ученицима уразреду.
71. _____ је доследан у својим напорима.
72. _____ овом ученику недостаје тачност због непотребне журбе у писању.
73. _____ има потешкоћа да прати упуства.
74. _____ никако не успева да заврши самостално задатке из _____.
75. _____ има способност да разуме, али мора да ради брже.
76. _____ ужива у _____.
77. _____ слуша пажљиво.
78. _____ чита на нивоу _____ разреда.
79. _____ је овладао _____.
80. _____ је веома заинтересован за читање.
81. _____ говори јасно.
82. _____ пригушује речи, тако да га је тешко разумети.
83. ______ има поверења у свој рад.
84. _____ може да говори ефикасно пред разредом.
85. _____ дели ствари са другима у разреду.
86. _____ добро разуме речи и користи их тачно.
87. _____ има позитиван став према школи.
88. Ниво рада је испод просека у _____.
89. _____ лако постаје растројен.
90. _____ предаје рад који је уредно урађен.
91. _____ не завршава задатке у времену које је за то одређено.
92. _____ је посебно добар у _____.
93. Овом ученику је потребан већи надзор него што се очекује на нивоу овог узраста.
94. Овој ученици је потребан подстрек да сама ради послове.
95. _____ често завршава задатке рано.
96. _____ је поносан на свој рад.
97. _____ треба да се концентрише боље.
98. Ова ученица брине о другој деци у свом разреду.
99. _____ не ради добро без директног надзора.
100. _____ је често уморан за време часова у школи.