Da li korisitite iste komentare u pisanju đačkih knjižica? Ovde ima nekih komentara koje možete pogledati. Najvažnije je uvek biti iskren u vezi sa napredovanjem učenika.
1. _____ taj i taj učenik pokazuje entuzijazam u svom radu.
2. _____ koristi svoje vreme konstruktivno.
3. _____ koristi svoje vreme pametno.
4. _____ je napredovao divno.
5. _____ pokazuje znake liderstva u učionici.
6. _____ ima odličan potencijal za _____ .
7. _____ je dobar drug.
8. _____ radi svojim punim kapacitetom.
9. _____ treba da popravi veštine iz _____ .
10. _____ treba da obrati veću pažnju na ...
11. _____ radi marljivo po pitanju _____.
12. _____ uči da bude bolji slušalac.
13. _____ veoma je aktivan na časovima .....
14. _____ pokazuje znake samostalnosti.
15. _____ se još uvek bori sa _____.
16. _____ želi odgovornosti i ispunjava ih.
17. _____ ima bolji stav.
18. _____ je vredan učenik.
19. _____ ima pobedničku ličnost.
20. _____ dobro sledi upustva.
21. _____ se sastalno popravlja iz _____.
22. _____ sledi sugestije da se popravi u _____
23. _____ želi da se popravi u _____.
24. _____ je kooperativan u razredu.
25. _____ voli volonterski rad u učionici.
26. _____ bi trebalo da se ponosi svojom đačkom knjižicom.
27. _____ je odličan u podsticanju drugih učenika.
28. _____ radi dobro sa drugovima u razredu.
29. _____ treba da poboljša svoj obim pažnje.
30. _____ brzo uči pisanje novih reči
31. _____ je pokazao snagu u _____.
32. _____ je savestan đak.
33. _____ daje doprinos mnogim diskusijama u razredu.
34. _____ stalo mu je da ispuni zahteve.
35. _____ ometa časove u zadnje vreme.
36. _____ treba da se popravi u razumevanju čitanja.
37. _____ primenjuje veštine u svom celokupnom radu.
38. _____ se dobro slaže sa svojim drugovima u razredu
39. _____ je kooperativan
40. _____ cenim kooperativnost ovog učenika u razredu
41. _____ pokazuje stalan napredak u celokupnom učenju.
42. Kvalitet rada ovog učenika se popravlja.
43. _____ pokazuje želju da bude bolji iz _____.
44. Nivo dostignuća u razredu ovog učenika se održava.
45. _____ dobro radi samostalno.
46. _____ postupa odgovorno u razredu.
47. Potrebno je više saradnje sa drugovima
48. _____ je pun entuzijazma po _____.
49. smisao za humor ovog učenika je sjajan.
50. Ima čudesan stav.
51. _____ ne radi dobro u diskusijama u većim grupama.
52. _____ ne uzima učešća onoliko koliko bi trebalo
53. _____ je sposoban da shvati nove pojmove.
54. _____ može da prevaziđe očekivanja za njegov uzrast.
55. _____ treba da razvije veći osećaj odgovornosti.
56. _____ je veoma odgovoran i zreo.
57. _____ pokušava radi veoma naporno.
58. _____ ima jake radne navike u svim oblastima.
59. _____ prenosi ideje iz svoje glave na papir veoma dobro.
60. _____ se ističe u _____.
61. _____ pokazuje dobre navike čitanja.
62. _____ je dobro organizovan u razredu.
63. Ova učenica je u stanju da organizuje svoje misli veoma dobro.
64. _____ izgleda da ima široko znanje iz _____.
65. _____ se bori da ide u korak sa domaćim zadacima.
66. _____ treba da popravi svoje radne navike.
67. _____ se dobro ponaša i pokazuje poštovanje prema meni i drugim učenicima.
68. _____ se dobro prilagodio _____.
69. _____ može da postigne više od proseka u _____ .
70. Stav ove učenice otežava joj da se slaže sa drugim učenicima urazredu.
71. _____ je dosledan u svojim naporima.
72. _____ ovom učeniku nedostaje tačnost zbog nepotrebne žurbe u pisanju.
73. _____ ima poteškoća da prati upustva.
74. _____ nikako ne uspeva da završi samostalno zadatke iz _____.
75. _____ ima sposobnost da razume, ali mora da radi brže.
76. _____ uživa u _____.
77. _____ sluša pažljivo.
78. _____ čita na nivou _____ razreda.
79. _____ je ovladao _____.
80. _____ je veoma zainteresovan za čitanje.
81. _____ govori jasno.
82. _____ prigušuje reči, tako da ga je teško razumeti.
83. ______ ima poverenja u svoj rad.
84. _____ može da govori efikasno pred razredom.
85. _____ deli stvari sa drugima u razredu.
86. _____ dobro razume reči i koristi ih tačno.
87. _____ ima pozitivan stav prema školi.
88. Nivo rada je ispod proseka u _____.
89. _____ lako postaje rastrojen.
90. _____ predaje rad koji je uredno urađen.
91. _____ ne završava zadatke u vremenu koje je za to određeno.
92. _____ je posebno dobar u _____.
93. Ovom učeniku je potreban veći nadzor nego što se očekuje na nivou ovog uzrasta.
94. Ovoj učenici je potreban podstrek da sama radi poslove.
95. _____ često završava zadatke rano.
96. _____ je ponosan na svoj rad.
97. _____ treba da se koncentriše bolje.
98. Ova učenica brine o drugoj deci u svom razredu.
99. _____ ne radi dobro bez direktnog nadzora.
100. _____ je često umoran za vreme časova u školi.